Hei sveibu
– Det går ikkje an å få det noko betre enn dette her
Denne våren har Dani Lukas Grunnevåg vore i arbeidspraksis i Vestavind. Han skal prøva seg på forskjellig, mellom anna «Hei, sveibu». Denne gongen har han snakka med Vanessa Tveit Sørbø.
– Kva gjer du dagleg?
– Eg er på skulen.
– Kva er det beste med og vera sveibu?
– Det er ein liten kommune og alle kjenner alle.
– Er det noko du saknar i Sveio?
– Det går ikkje an å få det noko betre enn dette her.
– Kva er dit beste Sveio minne?
– Då sommarferien starta i fjor.
Annonse
– Kven i Sveio vil du fram snakka og kvifor?
– Inger Hilde Enerstvedt fordi ho er den beste læraren.